søndag den 4. november 2012

Strikkerier

I sommers begyndte jeg at strikke. En start på et meget dejligt og forhåbentligt langvarigt venskab :) Første forsøg blev en cardigan til den mindste i mavsen. Jeg mangler stadig at sætte knapper på- de er dog købt.... Efterfølgende stod den på afprøvning af undertøj. Blebukserne er fra en opskrift, hvorimod undertrøjerne er free style. Det er helt klart mig at strikke free style. Friheden til at kreere og ændre og afprøve er lige mig:) Der er stadig vild meget jeg skal lære, og strikningen skal finpudses, men det er altså sjovt. Pt er jeg igang med et større projekt. En free style sweater til den store pige i huset(mangler kun at sætte ærmerne fast), skarp efterfulgt af en til den anden store pige:) skulle nogen overveje at begynde at strikke-dó it, men pas på!! Det er stærkt vanedannende...

4 kommentarer:

  1. Hej Kirsten
    Stort tillykke med både hus, job og ny baby på vej. Hvor er det skønt for jer.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  2. hej Malene
    tusind tak for din hilsen. ja, det er ikke så ringe endda:)
    håber du har lidt tid til hygge imens du læser, arbejder, er mor og kone:)
    kh kirsten

    SvarSlet