onsdag den 6. marts 2013

Forkælelse...





Ikke kun forårets varme og sol forkæler os for tiden- jeg elsker denne årstid, og håber foråret for alvor har taget fat...men også friskbagte boller nydes hver dag, enten til morgenmad eller når pigerne kommer hjem fra skole og børnehave :) Det er en af de luksusting der følger med ved en barsel. 
Jeg elsker lyserøde blomster, og jeg er så småt igang med at planlægge og finde ideer til vores have. Den nye have har ikke de mange blomster eller hyggekroge- det skal der selvfølgelig ændres på :) 
Jeg glæder mig...

1 kommentar:

  1. De ser rigtig gode ud, de boller - mon det er en opskrift, du deler? Jeg er jo også på barsel og burde komme ind i rytmen med nybagt brød:-)

    Og ja, lyserøde blomster kommer der forhåbentligt ogå en del af i vores have. Jeg har i dag været i plantecenteret for at købe frø og knolde. Men det er vist lidt for tidligt at gå i gang?

    Kh
    Anna

    SvarSlet